Pages

Wednesday, April 18, 2012

110

Assalamualaikum~


Why every post there isn't much of my story? I mean my life story? Why me? Why? Why? Why must you neglect me? Okay, since recent posts were about my families stories, so Ekin this one must be dedicated to me no matter what! Haaaaa...

It is my nature to love kain, really, favourite gitu.

Pada suatu hari, saya dengan rasa ingin tahu yang teramat tinggi, ingin ingin ingin, mahu mahu mahu, menerjah karma milik ibu bapa tuanku. Kerana apa?! Kerana saya teramatlah musykil kandungan kamar itu. Of course, tempat itu merupakan kawasan larangan bagi kami, kucing-kucing tidak dibenarkan untuk masuk walau apapun tujuannya. Tidak sama sekali. Oleh itu, saya telah mengambil langkah-langkah berjaga-jaga supaya dapat menembus dengan mudah. kehkehkeh~ Saya akhirnya telah dapat meloloskan diri ke dalam kamar itu, lalu, tanpa segan silu baring diatas katil. Pada ketika itu~ mama Rocky juga berada disitu. Oleh itu, saya juga berjaya tidur disebelah mama Rocky, Ohhhh~ malang sekali, mama Rocky bangun dan mengeluarkan diri ini yang cintakan kelembutan katil mama Rocky :( Tetapi, akanku tetap gigih memberanikan diri menembus liku-liku ke kamar itu. Sekian.

No comments:

Post a Comment